Garland Sheppach střípače dřeva

Reklama

Plastová okna VEKRA Design

Poslat upozornění na tento článek emailem Vytisknout článek

20.06.2011

Plastová okna vybírají zákazníci především s ohledem na úsporu energie a cenu oken, stále větší roli při výběru hraje také design. Vekra přichází na trh s produktem VEKRA Design, jde o plastová okna se špičkovými tepelněizolačními vlastnostmi ve stylovém oblém designu.

ÚSPORNÁ PLASTOVÁ OKNA V OBLÉM DESIGNU

Sedmikomorová plastová okna VEKRA Design jsou novinkou v nabídce značky Vekra. Jde o plastová okna s masivní stavbou profilu, která v nabídce Vekra vyniká elegantním designem s předsazeným oblým křídlem, které mj. omezuje riziko zatékání při prudkých srážkách.

Hlavní předností plastových oken VEKRA Design jsou především špičkové tepelněizolační vlastnosti, instalací těchto oken dosáhne stavba významné úpory za vytápění. V kombinaci s izolačními trojskly plastová okna VEKRA Design splňují parametry pro nízkoenergetické stavby.

TECHNICKÉ PARAMETRY OKEN VEKRA Design

Stavební hloubka: rám 76 mm, křídlo 82 mm.
Charakteristika profilu: profil třídy A tloušťkou plastu pohledových stěn 3mm, prvomateriál bez recyklátu, ocelová výztuha tloušťky 2 mm, dorazové těsnění
Okenní kování: celoobvodové kování SIGENIA Aubi ve standardu se dvěma bezpečnostními uzávěry
Zasklení: při zasklení trojsklem splňuje parametry pro pasivní stavby Uw=0,79, plastový distanční rámeček ve standardu

POUŽITÍ PLASTOVÝCH OKEN VEKRA Design

Plastová okna VEKRA Design jsou vhodná pro každý typ stavby. Své uplatnění nachází především u bytových a rodinných domů a hodí se jak pro rekonstrukce tak novostavby. Z široké palety barevných provedení si vybere i ten nejnáročnější zákazník.

Informace o produktech a službách najdete na webových stránkách VEKRA okna nebo Vám je ochotně poskytnou odborní konzultanti na 70 obchodních zastoupeních značky VEKRA po celé ČR.

Můžete také bezplatně zavolat na linku 800 183 572.

- PR článek -

Článek byl zobrazen 18929 krát.

Diskuze k článku

Přidat příspěvěk

Kristian | 01.06.2024 16:39:49

Nová okna jsme si doma nechali dělat nedávno, měli jsme kalkulace od více firem a nakonec se rozhodli pro firmu CRP service, musím říct že to byla dobrá volba.

Odpovědět

 

Hliníková okna

KarelKukl | 07.02.2024 11:48:08

My jsme přes Vekru řešili výměnu oken v létě. Přijeli nám je zaměřit, my jsme si vybrali hliníková a v mimořádně velkých rozměrech. Chtěli jsme klasická, ale i francouzská okna. S dodávkou se Vekra neopozdila, tak jak bylo domluveno okna dovezli a nechali jsme si je od jejich montážníku i zapustit. Tuhle zimu změnu v oknech pozoruji nejvíce. Jsme spokojení.

Odpovědět

 

Re: Hliníková okna

Sebastian | 06.03.2024 09:41:40

S těmi hliníkovými mám s vekrou také zkušenost ohledně HS portálu, musím říct, že jejich nabídka v poměru velikosti mě i překvapila, že dokážou vyrobit tak velké. Já si myslím, že tady za to si stojí připlatit, když jsem dával poptávky do více firem, tak někde udávali menší cenu, ale zase se to projeví na životnosti.

Odpovědět

 

Okna Vekra HS portal

labut27@gmail.com | 26.01.2024 10:57:33

Dobry den, som absolutne nespokojna s HS portalmi od firmy VEKRA (na Slovensku Incon), mam 2 HS portaly a citlive miesto je spoj naslapnej hlinikovej listy, po ktorej sa portal posuva a napojenie hranolu. Na oboch zacal cca po 3–4 rokoch hranol praskat. Ziadala som firmu v zaruke (5rokov) o opravu. Neuznali mi to ako dovod na opravu v zaruke!!!! Pritom je to konstrukcna chyba. Deje sa to na oboch. Nauctovali mi nekrestanske peniaze na opravu, ZA OPRAVU MI POSLALI AJ FAKTURU, KTORA NEBOLA DOHODNUTA 5 MESIACOV PO OPRAVE. NEODPORUCAM!!!

Odpovědět

 

nová okna

Milan | 18.10.2023 03:53:34

Dokázal by mi někdo poradit prosím, kde sehnat nová okna? U koho se vyplatí je poptávat, když je potřebujeme vyrobit na míru a ve větším množství?

Odpovědět

 

Re: nová okna

Jarouš | 18.10.2023 20:17:02

Za sebe vám mohu doporučit Vekru. Nechávali jsme u nich dělat okna v celém panelákovém domě. Je to už několik let zpět, ale už tenkrát byla velmi dobrá komunikace s prodejnou a stihli vše dovézt i naistalovat v termínu.

Odpovědět

 

Re: nová okna

Pavel | 21.10.2023 00:40:44

My s manželkou máme dobrou zkušenost s okny od PKS okna. Máme krásná dřevěná okna, máme rádi tento styl a PKS dokáží okna udělat v rozumné ceně i za rozumně dlouhou dobu.

Odpovědět

 

Dřevěná okna Vekra

David | 11.10.2023 10:07:13

My máme od Vekry dřevěná okna už X let. Já jsem rád, že jsme se tehdy rozhodli pro ně, protože i po tolika letech nenastali žádné komplikace. Okna splňují vše co mají.

Odpovědět

 

Vekra okna

Lukáš | 17.07.2023 18:37:26

Plastové okna s trojsklem mám od Vekry krátce, takže na nějaké velké hodnocení funkčnosti je zatím brzy. Co můžu hodnotit, tak je komunikace s obchodníkem, který mi poradil s výběrem oken a dal hodně informací co se rozdílů mezi okny týká, tak i jejich údržby. Termín realizace zakázky dodrželi a se zapravením oken se docela pohráli, vypadá to velice dobře, co ocenila hlavně manželka, že veškerý čurbes si po sobě uklidili a odvezli.

Odpovědět

 

Re: Vekra okna

Milan | 16.08.2023 20:13:58

Také jsem byl rád, že mi obchodník dokázal poradit a vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými okny. Cenovou nabídku poslal rychle oproti jiným. Termín realizace mi posunuli o dva dny a přiznám se, že mi to víc vyhovovalo než původně dohodnutý termín. Montéři byli zruční a všechno zmákli akurátně. Vekra u mě odvedla kvalitní práci a s novými plastovými okny jsem spokojený.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra okna

AlesLapcik | 06.09.2023 11:23:09

Pánové přiznám se, že mám velice podobnou zkušenost. Ve světě oken fakt znalý nejsem a bylo pro mě velmi přínosné, když mi někdo dokázal lidsky vysvětlit co je důležité, aby mi ta okna fakt vydrželi nějakou dobu, a i jaká údržba jim pomůže delší trvanlivosti. Já jsem nad Vekrou přemýšlel už když jsme doma začali řešit, že je potřeba udělat výměnu. Tady mi poradili, přijeli, udělali a bylo hotovo.

Odpovědět

 

Vekra

Filip A. | 09.02.2023 10:42:48

Chtěli jsme od Vekry, aby nám udělali do baráku i HS portály, prostě něco bezprahového, abychom pohodlně přes léto mohli být na terase a u bazénu. I když jsme se díky tomu plácli dost přes kapsu, tak to ale dopadlo dobře. Okna sedli hned na první dobrou a díky tomu, že jsme měli dělanou jejich montáž, tak nám udělali prodlouženou záruku.

Odpovědět

 

Re: Vekra

Vlasta | 13.04.2023 15:12:56

My si nechávali vyměnit starý plastový dveře na zahradu, kdy jsme před několika lety chtěli ušetřit a zjistili jsme až po delší době, že to jsou balkonovky, takže strašně profukovaly. Teď jsme se konečně dokopali k jejich výměně, kdy máme dost podobný, ale normálka venkovní dveře a ty teda drží a doma je to hnedka poznat jak skrz ně nečiší.

Odpovědět

 

Re: Vekra

Jindra Holý | 24.05.2023 15:54:20

U nás doma s nimi máme taky zkušenosti, máme starší barák, kde jsme dělali rekonstrukci v podstatě na dvakrát, nejdřív jsme od nich nechali udělat okna do obytné části a pak když jsme našetřili zas nějaké peníze, tak jsme u vekry nechali dodělat okna ve sklepě a na půdě, kde to pro nás bylo vedlejší. Obě zakázky zmákli, okna dobře těsní, takže jsme spokojení, jak se to podařilo.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra

Roman | 06.06.2023 16:07:54

Původně jsem zvažoval stejný postup, že nejdřív uděláme nejdůležitější část a pak zbytek.No nakonec to dopadlo, tak že se to dělalo vše najednou – cena nebyla tak strašidelná jak jsem si původně myslel, tak se to sfouklo jedním vrzem vše od vekry a jsem spokojený s tím jak si s osazením oken parta montérů poradila.

Odpovědět

 

Matty | 17.02.2022 19:19:10

Já jsem využil jejich služby od A po Z, což myslím, že jsem si nechal okna vyrobit, namontovat i odvést ty stará + jsem je požádal i o to aby vše okolo rámu oken pořádně zarovnali.

Odpovědět

 

Re:

Viktor Petera | 22.04.2022 11:47:28

Za mě bych Vekru taky doporučil, jsou sice dražší, ale za jsme u toho měli full servis. Za co jsme rádi, protože nejsme schopni z těchto manuálních prací celkem ničeho a zazdívat si okna bych fakt nechtěl.

Odpovědět

 

Re:

Ricci | 30.06.2022 20:22:23

Za mě taky spokojenost s okny od Vekry. Museli jsme teda maličko smlouva kvůli ceně, ale i tak jsme se dostali na super pořizovačku a dokonce jsme slevu ve finále neměli ani tak na okna jako spíš na montáž, ale z principu toho, že jsme k montáží měli delší záruku na okna, tak to bylo fajn.

Odpovědět

 

Vekra recenze

Lukyn | 23.06.2021 14:04:59

Můžu říct že s Vekrou to byla asi nejlepší zkušenost jako s dodavatelem. V období, kdy jsme stavěli dům to bylo fakt na pěst, všichni měli zpoždění, nebo nepřivezli všechno, nebo montáž trvala dvakrát tolik času, jedině okna jsme měli na místě přesně tak jak jsme se dohodli na začátku.

Odpovědět

 

Re: Vekra recenze

Matys | 22.07.2021 15:41:04

taky mám s vekrou dobrý zkušenosti, čas nás sice nijak netlačil, ale přece jenom jsme to chtěli mít rychle za sebou, a to se povedlo

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra recenze

Milan | 21.09.2021 19:52:47

U náš vekra taky ok. Máme doma dost oken, tak i pro ně to byl určitě dobrý obchod. Takže snad došlo k oboustranné spokojenosti.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Vekra recenze

Mirek Bartoš | 26.11.2021 16:07:21

Máme od Vekry zhotovené 3skla. Klasické dřevěné, nechtěl jsem mít doma žádný plast, tak jsem za okna dal asi víc, než by dal někdo jiný, každopádně já jsem spokojen.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Vekra recenze

Miroslav H. | 08.05.2022 07:47:13

Trojskla byla i u nás podmínka. Chtěli jsme ale od vekry plastová okna, kvůli údržbě, která je podstatně jednodišší, manželka si konečně nestěžuje při mytí oken a nás zatím jen jednou potkalo seřízení.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Vekra recenze

Aďka | 25.07.2022 13:44:42

Doporučila bych vyměnit okna co nejdřív, dokud ještě vůbec jdou sehnat. My jsme měli docela štěstí, že jsme měli okna hotová za necelý měsíc, ale vím, že to byla spíš klika a to, že u nás není tolik oken.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Re: Vekra recenze

Tomash | 07.01.2023 13:37:33

My kupovali okna a teda čekali jsme na jejich výrobu přes 2 měsíce. Ale pak už jsme se na všem domlouvali rychle a výměna proběhla během několika hodin. Sice jsem si dal jeden den dovolené, ale jinak jsem spokojen s jejich přístupem.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra recenze

Asamas | 28.01.2023 16:22:17

U nás doma i stará okna vybourávali a odváželi si je, abychom s celou výměnou měli co nejmenší starost. Byl docela mazec pozorovat, jak vám stará okna vybourávají a pak vám profukuje skrz díry místo oken, ale dobrý, do pár hodiny jsme tam měli nový, bílý, pěkný, namontovaný a jsou v pořádku furt.

Odpovědět

 

Re: Vekra recenze

Phillip | 18.01.2022 12:10:38

Nemohli jsme okna hned montovat, protože opravdu velmi mrzlo, tak jsme maličko měnili termíny, ale vykomunikovalo se to a okna nám dneska už sedí doma a ani se nehnou.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra recenze

Norris | 05.11.2022 14:48:41

Taky jsme dělali výměnu oken v zimně, ale u nás se ještě počasí drželo okolo nuly, takže se montáž normálně provedla. Ptal jsem se u Vekry, jestli to nebude problém a řekli mi, že to nebude mít žádný efekt na okna, že do té 0 to je ok. Tak jsme to podstoupili a okna jsou fakt bez závady přes několik roků.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Vekra recenze

Aleš | 11.12.2022 15:56:29

Jsem s okny taky spokojen, dělali nám je hned z jara, bral jsem je všema 10, protože už začínala ta krize v které se dnes plácáme, a vůbec mi to nevadí. Netopíme plynem, ale elektřinou a to je už prašť jak uhoď, takže jsem za dobrá okna a díky tomu lepší izolaci opravdu rád.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra recenze

Adam | 31.03.2023 07:41:40

U nás sice nemrzlo, ale my jsme nestíhali stavět, takže jsme museli u vekry asi na 2× posouvat termín a byli s tím v pohodě. Nakonec montáž proběhla za aprílového počasí, ale i tak okna v pohodě ukotvili a bylo všechno hotový běhěm jednoho dne.

Odpovědět

 

Re: Vekra recenze

Petra | 27.04.2023 11:18:00

Tak během korony snad nebyl dodavatel, který by neměl zpoždění, nebyly součástky, i u manžela v práci stála výroba. Taky jsme se s tím potýkali a to jsme dělali jen drobné úpravy, loni teprve přišly na řadu okna a ty Vekra zvládla v termínu, jak předesílala. Takže evidentně se už zas všechno dostalo v tomhle směru do normálu.

Odpovědět

 

Spokojenost

Mark | 25.02.2021 14:55:42

My s touto firmou byli ve většině ohledech spokojeni, komunikace ze začátku trochu vázla, ale pak se to dalo do kupy a všechno šlo jak po drátkách naštěstí.

Odpovědět

 

Re: Spokojenost

Dominik P. | 17.03.2021 20:46:06

U nás komunikace vázla až ve spojitosti s dodávkou oken, chtěl jsem si potvrdit datum montáže a to trvalo asi 2 dny než mi to potvrdili, ale hlavně že to nezměnili, přece jenom jsem ve spojitosti s koronou chtěl mít jistotu že fakt přijedou.

Odpovědět

 

Re: Re: Spokojenost

Hiddy | 28.04.2021 15:48:02

Si myslím že je to hlavně kvůli koroně, u nás teda komunikace ani montáž žádný zádrhel neměla, ale omlouvali se kdyby se předem za to že třeba zavolají později s dalšími informacemi a podobně. No každopádně já jsem rád že fungovali i v tomhle období, s těmi okny co jsme měli už se to nedalo vydržet.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Spokojenost

Honza | 26.05.2021 22:02:08

Asi tak, kdyby nepracovali, myslím si že už by se nám nevyplatilo chatu ani zazimovávat protože ty okna tam už byli jako lítačky, těsnění nikde, kliky drželi jen z dobré vůle, teď konečně když na chatě zatopíme tak se teplo drží uvnitř, a taky se mi líp spí, že se tak skrz okna jen tak někdo nedostane.

Odpovědět

 

Re: Re: Spokojenost

J.L. | 19.03.2023 18:25:56

Po dohodě, kterou jsme s obchodníkem u Vekry telefonicky uzavřeli jsme jeli k nim na prodejnu, kde jsme se poprvé potkali a začali realizovat naše požadavky. Dohodli jsme se na zaměření oken, výrobě s tím, že montáž si uděláme svépomoci. Za sebe jsem s okny spokojen i s ohledem na jejich montáž, jelikož se s okny dobře manipulovalo a bylo díky tomu rychlejší a přesnější zazdění.

Odpovědět

 

Re: Spokojenost - Vekra

Martin O. | 09.10.2022 18:25:51

Ahoj, s Vekrou jsme měli jeden problém, dělali nám okna asi 7 lety, a vím, že jsme po předání oken zjistili, že nám nedali jednu krytku na pant, takže jsme hned volali a ještě ten den dorazili s omluvou a dali na okno, takže ve finále OK. Jinak s okny od montáže není žádný problém.

Odpovědět

 

Nejhorší kvalita a přístup

Lucie Zatloukalova | 10.02.2021 10:48:25

Firma mi nainstalovala okna jsou kriva, těsnění také a šrouby probrali ram okna Firma odmítá reklamaci Musím podat podnět na ČOI a dat k soudu Hrůza Nedoporučuji Klidně mi zavolejte 775109667

Odpovědět

 

Vekra zkušenosti

Domas | 10.09.2020 15:07:37

Na konci jara 2018 jsem si nechal namontovat okna od Vekry. Hodně jsem zvažoval jestli si montáž neudělat sám, ale oken jsme měli hodně a trvalo by mi to tak dvakrát tolik času. Po zkontrolování každého centimetru jsem byl ale spokojen, montáž byla provedena kvalitně a okna se nám zatím osvědčila.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenosti

Hesy | 07.10.2020 17:19:36

Montáž si sám dělal náš soused, a po tom co jsem ho viděl a kolikrát mu šel i pomoci tak bych do toho rozhodně nešel, sice asi ušetřil nějakou kačku, ale stálo ho to dvakrát tolik času, a to se asi nikdy nedozví jestli je namontoval dobře, nám okna taky dělala Vekra, a montáž netrvala ani dva dny, a to já jenom seděl a občas se mrknul jak jim to jde od ruky, musel jsem se zvednout jenom po tom co to měli hotový abych podepsal papíry že je hotovo.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenosti

Matt | 04.11.2020 18:11:46

Taky mám zkušenosti přímo s tou Vekrou a dobrý, sice montáž byla taková pomalá na můj vkus, ale jsem rád že jsou na místě.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra zkušenosti

Egel | 17.12.2020 12:58:06

Nevím teda, ale podle mě ta montáž byla úplně v pohodě, ani pomalá mi nepřišla, já to teda nijak neměřil, ale tak hlavně že to udělají, já věděl dopředu že u mě ty chlapy z Vekry budou dva dny, a jak si tu práci naplánovali mi bylo jedno, hlavně že to stihli jak měli.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra zkušenosti

Jakub | 28.10.2021 20:54:11

U nás vekra odvedla solidní práci, nechali si za to sice solidně zaplatit, ale zas to beru tak, že když chci něco fajn, tak hold musím zaplatit a tady to dopadlo velmi dobře.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Vekra zkušenosti

Janata | 27.08.2022 12:24:48

U nás Vekra taky v klidu. Co jsme u vekry koupili, to nám pořád funguje a máme okna včetně jejich venkovních žaluzií.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra zkušenosti

Kuba | 24.03.2022 19:42:32

Heleď tak u nás naopak montáž probíhala fakt dobře, byla to otázka několika hodin, ale chtěl jsem mít okna hnedka a musel jsem čekat než se vyrobí, ale přišli nakonec i tak ve smluveném termínu, takže ok.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Vekra zkušenosti

Doležal | 03.06.2022 09:00:32

My vyzkoušeli u Vekry zdarma zaměření oken i dveří a hlavě tu konzultaci. Bylo příjemný, že jsme vlastně nebyli tímto měřením a setkáním, nijak dál k firmě vázáni. A vlastně až následně, po všech schůzkách, jsme se pro Vekru rozhodli.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenosti

Ted | 14.01.2021 14:17:22

Vekru máme taky na domě, montáž jsem ani tak neřešil, byl jsem rád že během korony vůbec přijeli.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra zkušenosti

Fišera L. | 15.10.2021 14:11:18

u nás dělali taky okna v době korony… A teda super, chlapi hákovali a pak si odvezli starý okna sebou a já nemusel řešit separák.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenosti

Karel | 23.12.2021 16:40:18

Nám Vekra dělala nový okna jen ve spodní patře domu, kvůli tomu že jsme chtěli HS portály a ty nám nabídli za nejlepší cenu. Všechno funguje skvěle jsem fakt rád, že jsme je na to oslovili.

Odpovědět

 

Oknothern

xcx | 13.11.2019 10:47:37

Ahoj všem,

nedávno mi firma OKNOTHERM dělala okna a jsem nadmíru spokojen. S funkčnosti přístupem atd…vřele doporučuji

Odpovědět

 

Starší dřevěná okna

Daniel | 18.10.2019 10:59:58

Nenašel by se tu prosím někdo, kdo by měl zkušenosti s přetíráním starších rámů dřevěných oken?

Odpovědět

 

Re: Starší dřevěná okna

Filip | 20.10.2019 09:21:13

Jestli chcete přetřít starší dřevěná okna, tak stačí pořádně odstranit starý nátěr, zatmelit případné praskliny ve dřevě, a použít kvalitní barvu nebo lak.

Odpovědět

 

Re: Re: Starší dřevěná okna

Daniel | 21.10.2019 17:13:21

A je lepší na dřevo tedy lak nebo barva? podle čeho bych to měl poznat?

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Starší dřevěná okna

Filip | 23.10.2019 20:22:42

Já se řídím podle toho, jestli je to venku nebo uvnitř. Když natírám v interiéru, tak používám lak, a když venku, tak barvu. Z vlastní zkušenosti mohu doporučit Holandského výrobce barev svk-barvy, prodávají opravdu kvalitní barvy a laky, které něco vydrží.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Starší dřevěná okna

Vašek | 24.06.2020 08:15:40

Aha, to jsem ani nevěděl že se rozlišuje vnitřek a vnějšek, já od doby co je od Vekry mám natíral jenom impregnací z obou stran a pořád vypadají dobře.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Re: Starší dřevěná okna

Denis | 16.07.2020 11:21:19

No tak já to s tou péči zas tolik nepřeháním…asi jednou jsem je promazal a vyčistil kování ale tím jsem skončil. Jako manželka je myje dvakrát do roka, jasně, ale že bych nějak řešil jak o ně pečovat to ne, to spíš je asi u dřevěných oken, já mám od Vekry plastový, a u těch to podle mě není zas tolik zapotřebí, proto jsem je taky koupil.

Odpovědět

 

předokení rolety

Marek | 28.05.2019 22:43:22

Nedávno jsem šla kolem domu a líbili se mi moc rolety které měli namontované na domě.Tak jsem po nich trochu zapátrala na netu a stejné jsem našla u Kružíka… máte odtud namontované?

Odpovědět

 

Re: předokení rolety

Drak | 22.08.2019 10:50:29

Přesně takové asi nemám, ale když nám dělala Vekra okna tak jsme k tomu objednali rovnou i stínící techniku a právě ty venkovní rolety a dálkový ovládání a je to super, když chce tmu tak máte tmu a docela i tlumí venkovní hluk, takže jestli nad nimi uvažujete tak bych je klidně doporučil.

Odpovědět

 

Vekra zkušenosti

Milan | 10.11.2018 20:50:31

Už je to víc jak 7 let co od Vekry máme okna i příslušenství. Na těch malých plastových částech, které kryjí panty, se trochu podepsal věk, ale nebyl nejmenší problém za pár korun koupit nové. Okna jsou stále v dobrém stavu a těsní možná líp, než vchod do ponorky.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenosti

Roman | 27.02.2019 15:08:23

Dobré přirovnání, cejtim to stejně ale mám teda dřevěná okna, ne plastová, ale kvalitou na tom budou asi podobně. S krytkama teda problém nemám, ale zase jsme měli trochu problém se žaluziema, synovi asi přišlo fajn si s nimi hrát s oknem přetahovanou takže je pěkně rozcupoval, ale byl jsem rád že i když byla Vekra jen dodavatelem tak nám pomohli zařídit nové.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra zkušenosti

Marcel | 25.04.2019 13:03:26

mám podobný zkušenosti jako vy, Vekra mi dělala okna už před lety a furt v poho.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Vekra zkušenosti

Hens | 25.09.2019 08:21:45

Já mám od nich dřevěný okna, jsou s dobrou izolací, hlubokým uložením skla, okapnicí a k plus k tomu trojsklo, tyhle bych klidně doporučil.

Odpovědět

 

Kružík firma

Kamil | 16.10.2018 15:08:03

Před nedávnem mě tahle firma montovala garážová vrata.Domluva,včet­ně termínu namontování naprosto perfektní,takže i za sebe doporučuji

Odpovědět

 

Okna zkušenosti

Vladimír | 31.08.2018 09:51:57

Mám od Vekry nainstalovaná okna od začátku roku, zatím je to krátká doba ale žádná závada se neobjevila. Firmu jsem vybral upřímně hlavně podle dostupnosti, měli jsme jejich prodejnu kousek od domu takže se s nimi dalo kdykoliv na čemkoliv domluvit hned. Na prodejně nám doporučili plastová okna tak jsme do nich investovali a jak jsem psal jsou v pohodě.

Odpovědět

 

Re: Okna zkušenosti

Sumar | 27.06.2019 14:04:16

To já si radši objel více firem, ale bydlím v Praze takže ty firmy nemají zas tak velký rozestup, ale taky jsem koupil okna u Vekry, líbila se mi nabídka kterou měli, plastový okna jsem pořídil s speciálními izolačními vložkami v komorách a termickou výztuhou za solidní cenu.

Odpovědět

 

Re: Re: Okna zkušenosti

Chandy | 17.03.2020 16:57:08

Ono je to asi nejlepší si obejít víc těch firem, člověk to podle mě pomůže s výběrem když vidí jak se která firma chová. V jedný firmě mě tak rychle odbili že jsem si řekl že s nimi do výměny určitě nepůjdu, i když chování lidí na pobočce s okny nemá nic společného, ale věděl jsem že kdyby se něco stalo tak by reklamace asi nebyla úplně příjemná, a taky jsem vybral vekru kde se ty lidi snažili mi pomoct s tím aby měl jasno jaká okna si vybrat.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Okna zkušenosti

Hardy | 08.04.2020 13:40:45

Přesně, a nebo v téhle době aspoň firmy obvolat. Já volal do 3 firem, a nejlepší dodávku teď třeba nabízela Vekra podle mě. Dá se u nich normálně domluvit že dojdete do showroomu, kde nikdo jiný nebude, takže strach jsem neměl, a pak už se zbytek řešil docela rychle, hlavně co se týče komunikace, to bylo vidět že se snaží aby všechno bylo tak jak když nejsou žádná opatření. Na dodání oken už jsme domluvený a slíbili že zavolají kdyby byla nějaká změna, ale snad to bude dobrý a okna přijedou namontovat v čase na kterém jsme se domluvili.

Odpovědět

 

žaluzie

Mára | 28.08.2018 22:24:33

Před týdnem nám firma Kružík namontovala předokení žaluzie.Můžu říct že je to paráda a vřele doporučuji,jsem velmi spokojen!:)

Odpovědět

 

Re: žaluzie

Mirka | 09.09.2018 09:23:01

Máro jaké ty žaluzie ste si od nich nechal?

Odpovědět

 

Re: Re: žaluzie

Mára | 23.09.2018 20:43:25

Mám namontované žaluzie Zetta

Odpovědět

 

Re: Re: Re: žaluzie

Mirka | 25.09.2018 21:01:45

A co montáž žaluzií, nečekal jste dlouho?

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: žaluzie

Mára | 08.10.2018 20:23:28

Ne vůbec ne, i domluva snimi byla rychlá a na úrovni

Odpovědět

 

Karel | 20.04.2018 08:31:04

Zdravím diskutéry, během léta se chystáme rekonstruovat chatu a v rámci rekontrukce řešíme samozřejmě i plastová okna. Čtu zde až moc negativních komettářů o firmě Vkra… Jsou skutečně tak špatní? Lidé většinou sdílejí jen ty špatné zkušenosti… Jsem ze Zlínska a slyšel sem kladné reakce na firmu V okno? má někdo zkušenosti?

Odpovědět

 

Re:

Marie | 24.05.2018 13:25:53

U nás je to už pár let co jsme se zajímali o nová okna, ale pamatuju si že je manžel objednával u vekry přes telefon, byli jedni z prvních co dělali plasťáky myslím, tak jsme toho využili a máme je dodnes a v pohodě, ale nevím jak jsou na tom ty novější. Asi poptejte víc firem a rozhodněte se podle parametrů co vám můžou nabídnout.

Odpovědět

 

Re:

Radek | 28.06.2018 14:20:32

Co se týče Vekry tak tam se podle mě nemáte čeho bát, my od nich máme plastová okna taky už delší dobu a jsou v pohodě. Jinak tu druhou firmu neznám, ale taky doporučím si oběhnout více firem, a poptat se jak na cenu, tak i na to co vám můžou nabídnout. Hlavně se neřiďte jenom podle ceny…

Odpovědět

 

Re:

Zdenda | 29.06.2018 10:53:46

Zdravím, no zjistil jsem že dříve Vekra dělala z profilů VEKA ale nyní už ne (VEKA je dá se říct nejlepší profil, ale také je dražší) tudíž přešli na levnější profily aby obstáli mezi konkurencí, takže pokud jste na doporučení známých kteří mají okna od Vekry před 5–10 lety tak to neznamená že budete mít stejná, vyrábí již z jiných levnějších profilů.

A HLAVNĚ – nezajímejte se o tom jestli to jsou česká nebo slovenská nebo německá či polská okna, kde je okno vyrobeno nemá takový vliv, než jak je vyrobeno a z jakých materiálů. Asi už lidé z česka zapomněli např. na firmu Euro Jordán.. super co, mít česká okna od nich.. no a po pár letech mění plno lidí okna za nová. Nefungují, kroutí se – no jo špatný profil málo výztuže, ale hlavně mít česká okna. Prosím zamyslete se nad tím a ušetříte si řadu problémů. A tak je to všude v každé zemi je plno super firem, ale vždy se najde nějaká špatná firma.

A na závěr ještě k mýtu polská okna = špatná okna, to vzniklo především z pomluv českých prodejců, stačí si o tomto přečíst pár článku na netu a zjistíte co je pravda a co ne. Ono je rozdíl si vybrat kvalitní premium okna z Polska např. Oknoplast co vím tak by měl být nadprůměr a dostat okna již vyměněná třeba v paneláku kdy se jede výběrové řízené a kouká se na cenu, dostanete to nejlevnější a pak to můžou být i dost levná okna z polska nebo i česka, ono i ty nejlevnější okna od Svět oken jsou dost bída, do dílny nebo tak ano, ale do obytného ani náhodou.

Odpovědět

 

Re: Re:

Tomáš | 03.07.2018 07:33:10

Trapná reklama na Oknoplast, a ještě pomlouváš konkurenci…

Odpovědět

 

Re: Re:

J. U. | 19.07.2018 10:41:38

Dobrý den, pokud mohu poradit chce se to poohlížet po kvalitě a nekoukat jen na značky profilů a firem. Trvejte na tom aby profil byl vyroben z třídy A, ten je nejtlustší, a také chtějte aby byla okna vyrobena s prvoplastu, ten lépe drží ve svárech. Není to až tak o polské výrobě jako o odpovědnosti za jejich výrobu, pokud někdo okna přeprodává nemůže ručit za to v jaké kvalitě byla okna vyrobena poněvadž nemá s výrobou co dočinění. Proto vždy chtějte znát původ oken, který rozhoduje o jejich kvalitě.

Odpovědět

 

VEKA

GAS777 | 24.07.2019 16:04:19

Co se týče profilu VEKA ,tak firma VEKA přestala vyrábět prvoplastové profily a začali dělat pouze recykláty tak prý proto f.Vekra přešla k Salamandru. To je poznatek z mého vyptávaní se.

Odpovědět

 

Kamil | 28.01.2020 06:44:03

Nikdo se nezavděčí každému. U každé firmy se najdou nějací nespokojení zákazníci. Důležitá není jen samotná koupě oken, ale také jejich údržba, což už hodně lidí nedělá.

Odpovědět

 

Re:

Pitr | 13.02.2020 12:24:04

přesně to je pravda, tohle vždycky dělá moje sestra, něco koupí, nestará se o to a pak se diví že to funguje blbě nebo nefunguje vůbec..a u těch oken obzvlášť, o ty je podle mě potřeba pečovat jak to jde, protože je to důležitá součást domu, takže jsem si o tom něco početl než jsem je od vekry koupil a snad to dělám dobře, ale zatím jsem u nich nenašel vadu

Odpovědět

 

Plastové okna

Viktor | 06.04.2018 10:03:05

Plastová okna mám od začátku minulého roku, a zatím můžu napsat že jsem s nimi spokojený, byli u Vekry i za docela přijatelnou sumu. Myslel jsem si že je přes zimu pořádně ozkouším, ale s tím jaká zima byla jsem toho moc nezjistil, tak uvidíme jak se s tím poperou příští rok.

Odpovědět

 

Re: Plastové okna

Tom | 22.05.2019 15:11:12

Tohle jsem měl taky v hlavě, že když mi je nainstaluje Vekra před zimou tak uvidím jak na tom jsou s izolací, ale jak to tak vypadá tak k nám už asi pořádná zima nedorazí…uvidíme zase příští rok…

Odpovědět

 

venkovní žaluzky nebo rolety?

Mííra | 01.02.2018 22:19:40

Co preferujete víc? Žaluzie nebo rolety předokení? https://www.kruzik.cz/…ie-a-rolety/

Odpovědět

 

Re: venkovní žaluzky nebo rolety?

Adéla | 07.02.2018 13:54:14

Já mám žaluzie od kružík firmy a vyhovují mi maximálně, ale taky jsem se nedokázala rozhodnout zezačátku

Odpovědět

 

Gábina | 14.02.2018 12:55:55

Záleží asi i co komu víc vyhovuje,mě celkově rolety spíš než žaluzie.

Odpovědět

 

Re:

Mííra | 21.02.2018 12:20:25

No jako mají velkej výběr a líbí se mi jak žaluzie tak rolety,ale žena rozhodla pro ty integrované sítě s roletou ve viditelném boxu,protože nám v létě lítá do domu spousta hmyzu bez kterého se pravda i já rád obejdu

Odpovědět

 

Re: Re:

Linda | 25.02.2018 20:52:09

To zní docela dobře..taky nám v létě létají okny různé mušky,a vosy neustále zaháním,apod.­.nemluvě o komárech..můžete poslat nějaký odkaz jak to vypadá?

Odpovědět

 

Gábina | 10.12.2017 21:13:31

Dobrý den, no to je jednoduché. Firmu Svět oken jsme si vybrali hlavně proto, že okna, která montují jsou české výroby. To pro nás byla priorita!

Odpovědět

 

Okna

Kristýna | 25.10.2017 12:21:17

Můžu se prosím jen optat, proč jste si vybrat zrovna Svět oken? My hledáme zrovna spolehlivou firmu, tak se snažíme vysondovat co nejvíce informací…

Odpovědět

 

Okna

Bedřich Jirků | 12.09.2017 21:09:34

My máme také okna od Světa oken. Jsme naprosto spokojeni. Vše proběhlo v naprostém pořádku, spolupráci jen doporučuji.

Odpovědět

 

Jindra Malý | 09.08.2017 13:30:55

Dobrý den, já tuto firmu mohu jen doporučit. Jejich nabídka nás oslovila, tak jsme si nechali zpracovat cenovou nabídku, která byla velmi příjemná. Co nás ale zaujalo nejvíce je to, že okna jsou česká. Od první konzultace jsme okna měli do 6 týdnů. Jsme spokojeni.

Odpovědět

 

Re:

Patrik V. | 19.10.2017 14:18:15

U nás jsou okna od vekry taky v pohodě, kupovali jsme je jak s vnitřními tak venkovními parapety takže cena byla asi vyšší než by byla normálně, ale ze zkušenosti svého souseda který to poptával nejdříve okna a pak teprve parapety, a musel tedy všechno řešit na dvakrát jsem to radši poptal všechno najednou.

Odpovědět

 

Re: Re:

Radovan | 28.05.2020 11:31:42

Též mám s okny od této firmy dobré zkušenosti, potom co jsme okna objednali a dali zálohu jsme moc dlouho nečekali, a pak samotná montáž trvala dva dny, kdy jsem u toho nemusel být nijak přítomen, což mi vyhovovalo a mohl jsem pracovat v klidu z domova.

Odpovědět

 

Rudolfec | 11.06.2017 18:54:09

Tak Vektra je známá značka, ta už tu je roky. Ideální je si číst recenze z toho zjistíte docela dost. Dost záleží na preferencích. Jestli rozhoduje cena nebo doba dodání, atd.

Odpovědět

 

Re:

Rob | 27.06.2017 13:40:31

Máte pravdu, já vybral vekru právě proto že je na trhu tak dlouho, je to taková větší jistota. Já dal na osobní doporučení od známých, ty vám toho řeknou asi nejvíce.

Odpovědět

 

Re: Re:

Krosik | 05.06.2019 14:46:41

Já jsem v okolí neměl nikoho koho bych se na to mohl zeptat takže jsem musel dát na svůj úsudek, a souhlasím s tím že když je nějaká firma na trhu už řadu let jako Vekra tak to působí dobře, ale stejně jsem si obešel ještě pár jiných firem, pro jistotu, ale nakonec jsem taky vzal okna od nich.

Odpovědět

 

Re:

Rob | 27.06.2017 13:40:44

Máte pravdu, já vybral vekru právě proto že je na trhu tak dlouho, je to taková větší jistota. Já dal na osobní doporučení od známých, ty vám toho řeknou asi nejvíce.

Odpovědět

 

Svět oken - zkušenosti

Tomáš | 28.04.2017 15:04:45

Ahoj s firmou Svět oken, s.r.o. někdo zkušenosti máte?

Konkrétně s okny nebo garážovými vraty? Díky

Odpovědět

 

Svět oken - zkušenosti

Tomáš | 28.04.2017 15:04:37

Ahoj s firmou Svět oken, s.r.o. někdo zkušenosti máte?

Konkrétně s okny nebo garážovými vraty? Díky

Odpovědět

 

vekra - zkušenosti

Curt | 29.11.2016 14:08:10

U nás teda vekra udělala všechno jak jsme se domluvili a jsem spokojený, hlavně jsem rád, že jsem si nemusel brát žádnou půjču na okna, protože mi stačilo to co jsem měl uspořený a i když plasťáky asi nejsou žádná designovka, tak ale funkci odvádí velmi dobře.

Odpovědět

 

Re: vekra - zkušenosti

| 28.12.2016 17:30:08

Vekru máme doma a už je to pár let, kdy jsme si je nechali u nich vyrobit a pak následně namontovat. Okna máme klasicky bílá plastová, jsou to dvojskla kvůli ceně. Hodnotím kladně kování, jelikož máme doma často otevřené ventilačky a ty fungují pořád dobře bez jakéhokoliv zasekávání, nebo jiných problémů.

Odpovědět

 

Re: Re: vekra - zkušenosti

Dana | 30.01.2017 14:57:55

Dobrý den jsem s firmou Vekra velmi spokojená, nechala jsem si udělat okna Premium Evo, barvě vínová červeň, rozhodovala jsem se jestli si je nedat jen čistě bílou, ale nakonec jsem se rozhodla pro tohle, protože se nám to víc barevně hodí ke vzhledu domu.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: vekra - zkušenosti

Radek Fišer | 27.04.2017 13:18:09

Ahoj, my máme taky s okny od vekry fajn zkušenosti… Nebyl v ničem problém, jen ta cena u nás byl trošku zádrhel, protože přece jen to byla pořádná sumička a tak jsme se u nich museli domluvit na splácením kalendáři, něco jsme dali v hotovosti a zbytek jsme pak pár měsíců spláceli, ale i to bylo docela v pohodě.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: vekra - zkušenosti

Honza | 31.07.2017 12:45:11

U nás to bylo stejně, ještě že se to u vekry dá dát na splátky, takovou sumu bych najednou asi neměl, ale když vemu kolik oken nám udělali tak ta cena celkem odpovídala. S firmou mám taky dobrou zkušenost, s ničím u nich nebyl problém, okna bychom měli mít za pár měsíců splacená.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Re: Re: vekra - zkušenosti

Tomáš | 23.03.2018 12:21:22

Tak já už taky můžu sdílet svojí zkušenost s Vekrou. Brali jsme u nich před zimou dřevěný okna s hliníkovým opláštěním, nerad bych totiž aby dřevo na oknech začalo nějak chátrat, a zatím co můžu říct že s firmou se komunikuje fakt na úrovni, kdykoliv se cokoliv dělo tak to s námi řešili a vždycky našli nějaké východisko, takže za nás taky v pohodě.

Odpovědět

 

Plastová okna Vekra

Radek | 25.11.2016 12:26:00

Zaměření a montáž katastrofa! Okna vyrobili malá, nakřivo navrtané turbošrouby, které čučí z rámu kvůli jeklu asi 1cm. Plastové krytky na šrouby jsem si musel vyžebrat, protože údajně standardně nejsou předmětem dodávky. Rámy oken podepřené tunou montážní pěny. Díky malým rozměrům otevřené špalety. Zednické zapravení jen u rámu zamáznuté omítkou. Pan Bajgl z pobočky Vekra Znojmo by se měl naučit zaměřovat okna a ta sebranka „montérů“ z Koryčan je montovat. Vekra nebrat!

Odpovědět

 

vekra - rozhodně nedoporučuji

EK | 15.11.2016 13:14:15

Přístup vekdy je jedna velká katastrofa. Před podpisem smlouvy by člověku urvali ruku, nahání skoro každý den, jak to vypadá. Bohužel když nastane problém, tak za nic vlastně nemůžou. komunikace s reklamačním oddělením a oddělením neshod je jeden velký cirkus. Přehazují si vás mezi sebou, domlouvají zběsile termíny, 2× potvrzují a nejlepší, když domluví výjezd technika, který zadal problém, že tam má jet. pak napíší, že je to již ve výrobě. Voláte tam, že tomu nerozumíte, jestli schůzka platí nebo je to ve výrobě a nechápete, co tam budete řešit. nastává pak další kolo ověřování. okna řešíme už půl roku a těšíme se, že to třeba za dalších 6 týdnů možná bude. opravdu bych nedoporučila nikomu!

Odpovědět

 

TOOM vs. VEKRA

Pavlína Monasová | 31.08.2016 11:05:24

Přátelé, nevím, zda o tom víte, ale nedávno jsem četla na internetu srovnávací článek, že prý Okna VEKRA jsou naprostým podvodem, že prý se tisíckrát více vyplatí firma TOOM, která taky dělá podlahy. Co si o tom myslíte?

Odpovědět

 

Re: TOOM vs. VEKRA

Oldřich | 03.09.2016 19:49:49

Že se no name firma snaží pošpinit renomé zajeté firmy.

Odpovědět

 

Re: TOOM vs. VEKRA

Peter Popel | 12.09.2016 13:26:54

No nevím, jak u oken, ale u podlah jsme s toom celkem spokojeni. Jinak podobný srovnávací článek jsem ale nikde na netu nenašel. Pošlete odkaz – celkem by mě to zajímalo…

Odpovědět

 

MADE IN VEKRA

res.vsetin | 26.07.2016 13:15:56

Vekra lže zákazníkům, pomlouvá konkurenci přičemž kvalita jejich výrobků a služeb je na tragické úrovni. Veškeré pomluvy okenářských společností na internetu piše právě Vekra s cílem očernit konkurenci a na jejich úkor získat zakázky.

Podívejte se na kvalitu MADE IN VEKRA ZDE: www.oknavekra.eu

Odpovědět

 

Jarda | 26.01.2016 11:31:34

Mam take okna od Vekry. V lete se soused chysta na vymenu oken taky. Radil jsem mu, at urcite zvoli Vekru. Neustale basni o firme Vokno s.r.o. Nemate nekdo zkusenosti z touhle firmou?

Odpovědět

 

Re:

Tomas | 07.03.2016 16:59:07

Tak to jste štasny člověk, nebo neřešíte netěsnosti a podobně … mymáme od vekry dřevohliníková okna aplastove vchodove dveře ..... měli jsme neskutečné problémy … chybějící těsnění, netěsnost lišt u dveří … netěsnost dveří ve rámu … dvoje balkonové dveře celé vybourávali a dávali znovu … poškrábaná skla a podobně ..... nefunkční panty u skrytého kování … všem vřele nedoporučuji … nepočítám počet dní dovolené a volna, co jsem musel vyčerpat … ty slevy za to rozhodně nestojí a velice nekvalitné výrobky … u nich heslo kvantita, ne kvalita ..... jediné co mohu vyzdvihnout je reklamace, ktere se snaží řešit relativně dusledně … ale nevím, jestli chválit na základě reklamací je trochu divne … takže kdo chce opravdu okna, tak jedine ne od vekry …

Odpovědět

 

Vekra

Karel | 11.01.2016 11:47:52

s tím že se zlepší tepelněizolační vlastnosti(jak píšete) musím souhlasit, potom co jsme ty okna vyměnili, tak máme rozhodně doma větší teplo, četli jsme o tom už předtím tak jsme to kvůli tomu chtěli stihnout ještě před zimou, což se podařilo a musím říct že jsme s jejich okny opravdu spokojeni.

Odpovědět

 

Re: Vekra

PavelP. | 07.07.2016 12:42:20

Dobrý den Karle, taky mám za to že izolaci mají super. Máme tip vekra prima, měli jsme je na doporučení při výběru a zatím teda velká spokojenost. Plastových oken bych se už nezbavil, už jen díky lepší údržbě…

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra

Tonny | 25.05.2017 15:28:45

To jo, s tou údržbou máte pravdu, co jsme měli v minulém bytě plastový okna, tak to opravdu bylo jen opucovat všechno hadrem a pohoda, ale já si stejně u vekry nechal pak udělat dřevěný okna a prostě pro mě ten přírodní materiál je daleko lepší než nějaký plastový náhražky.

Odpovědět

 

Vekra zkušenost

Mirek | 30.03.2015 20:28:58

S firmou Vekra mám výbornou zkušenost, protože splnili vše do puntíku a máme kvalitní okna. Cena byla perfektní díky 45% slevě od RWE, to se velice vyplatilo. Za tyto peníze bychom tak dobré okna nezískali.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenost

Jiřina V. | 10.07.2015 11:33:44

Děkuji za upozornění. Této akce bych si nevšimla. S manželem se rozhodujeme mezi 3 firmami a chceme do konce roku vyměnit okna u nás i u rodičů. S takovou slevou bude asi Vekra patřit mezi favority.

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenost

Tomas | 07.03.2016 16:58:21

Tak to jste štasny člověk, nebo neřešíte netěsnosti a podobně … mymáme od vekry dřevohliníková okna aplastove vchodove dveře ..... měli jsme neskutečné problémy … chybějící těsnění, netěsnost lišt u dveří … netěsnost dveří ve rámu … dvoje balkonové dveře celé vybourávali a dávali znovu … poškrábaná skla a podobně ..... nefunkční panty u skrytého kování … všem vřele nedoporučuji … nepočítám počet dní dovolené a volna, co jsem musel vyčerpat … ty slevy za to rozhodně nestojí a velice nekvalitné výrobky … u nich heslo kvantita, ne kvalita ..... jediné co mohu vyzdvihnout je reklamace, ktere se snaží řešit relativně dusledně … ale nevím, jestli chválit na základě reklamací je trochu divne … takže kdo chce opravdu okna, tak jedine ne od vekry …

Odpovědět

 

Re: Vekra zkušenost

Adam | 25.10.2016 14:05:06

U nás byla vekra taky dobrá o oknech nebudu ani mluvit, ty jsou v pohodě pořád a montování oken sice trvalo, ale za to nám všude dali parotěsný pásky a myslím, že si na těch oknech dali záležet…=) nebo aspoň to tak už 2 roky vypadá…

Odpovědět

 

Vekra

Eva M. | 24.02.2015 20:18:08

Ráda se podělím o dobrou zkušenost s touto firmou, která nám montovala dřevěná okna. Vše probíhalo jednoduše, manžel si nechal vypracovat několik nabídek, ze kterých vybral právě firmu Vekra. Po necelých dvou měsících od objednání nám ve smluveném termínu přijeli okna vyměnit. Práce jim šla hezky od ruky a za necelý den okna namontovali. S kvalitou práce i oken jsme velmi spokojeni.

Odpovědět

 

Re: Vekra

Andrea | 27.08.2015 12:45:51

Dobrý den, my jsme si firmu Vekra vybrali, protože jsme hledali firmu, které se nebudeme bát svěřit zálohu. Šli jsme teda jen po větších a stabilních firmách. Některé z nich nám ani na žádost o kalkulaci neodpověděli. Vekra s náma komunikovala od začátku pohotově. Rozhodování o barvě oken nechal muž na mě, takže jsem se okna snažila sladit s fasádou. Manžel vybral okna po funkční stránce. S výsledkem jsme spokojeni. Okna na domě vypadají dobře.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra

Ivoš | 06.04.2016 16:14:21

Ahoj Andreo, jak máte dlouho doma okna? Hodně teď zvažuji jestli jít do plastových nebo dřevěných, plastový jsou o krapítek levnější, ale to bych zase tolik neřešil, spíš jestli ty dřevěná okna opravdu dýchají, jak se o nich traduje. Vekru oslovím určo taky, protože naši už s nimi mají předešlou dobrou zkušenost. Jen u mě hraje roli ten materiál.

Odpovědět

 

Re: Re: Vekra

M.P. | 30.08.2016 15:48:17

Včera nám Vekra montovala dřevěný okna a mohu sem přidat kladnou referenci, jejich obchoďák dodržel slovo a všechno proběhlo na pohodu. Okna vypadají fakt dobře, tak snad budou i tak sloužit, ale to asi hned poznám to se prokáže až v čase.

Odpovědět

 

Re: Vekra

Ivo | 24.02.2017 16:08:19

Za nás spolupráce s Vekrou taky fajn, sice k nám přijeli kvůli počasí o týden dýl, ale to jsem chápal i jsme na tom byli s firmou dopředu při koupi domluveni, tak v pohodě. My teda máme eurookna a na ty si stěžovat nemohu, ale je to ještě krátka doba něco říkat dopředu, zatím je v to v pohodě a komunikace byla fajn.

Odpovědět

 

Zkušenost s okny Vekra

Lída | 28.01.2015 21:05:10

Také máme dobrou zkušenost s touto firmou, máme okna od nich již devět let a neměli jsme doposud problém. Při pořizování byli ochotní a radili nám s detaily, montáž provedli dobře, takže spolupráce s touto firmou byla přínosná.

Odpovědět

 

Re: Zkušenost s okny Vekra

Martin | 14.03.2015 13:24:13

Také máme pozitivní zkušenosti s firmou Vekra, jejich vypracovná nabídka obsahovala co měla a jevila se mi jako nejlepší, cena byla celkem dobrá a nějaké podezřele levné poláky jsem nechtěl kupovat, protože takto se napálil soused, kterému okna nedostatečně těsní, přitom si je nechal seřizovat, jenže opravář mu řekl, že kování je nekvalitní a lépe to nejde. Moje plasťáky mají 4 roky jsou výborné a zatím nebylo třeba seřizovat.

Odpovědět

 

Re: Zkušenost s okny Vekra

Zuzana | 22.10.2015 14:43:18

Dobrý den paní Evo, píšete, že máte od Vekry eurookna již devět let. Mohla bych se zeptat, v jakém dřevě jste si nechali okna udělat. Jsme již na stoprocent rozhodnuti pro tuto firmu, ale stále váháme nad výběrem materiálu oken. Určitě chceme dřevo, a aby nám co nejdéle vydržela. Děkuji

Odpovědět

 

Re: Re: Zkušenost s okny Vekra

Marie | 30.10.2015 13:28:55

Dobrý den, my jsme u Vekry vybrali smrk. Já tomu moc nerozumím, vybíral to manžel, ale říkal, že smrk je prostě klasické dřevo, které se na okna používá už dlouho. Jestli chcete nějaké bližší informace, můžu se muže poptat. S okny jsme spokojeni, vybrali jsme dobře.

Odpovědět

 

Re: Re: Zkušenost s okny Vekra

Vašek | 26.11.2015 14:26:10

Dobrý den, a mohl bych vědět, proč chcete dřevo? My máme plastová okna Vekra a neměnili bychom. Okna se nemusí nijak udržovat, vypadají jako dřevěná a myslím, že vydrží minimálně stejně dlouho jako dřevěná. Dřevo my přijde už nemoderní.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Zkušenost s okny Vekra

Zuzana | 04.12.2015 14:43:12

Chceme dřevo, protože jsme ho na domě měli a nechceme to měnit. Už jsme ve Vekře zadali poptávku na ten smrk a meranti, tak uvidíme, jak nám to vypočítají. Jsem zvědavá, co nakonec vybereme. Každopádně už se těším, až budou okna na domě. Stará okna už jsou fakt děsivá.

Odpovědět

 

Re: Zkušenost s okny Vekra

lifeline | 25.07.2016 13:33:57

Naše zkušenost naštěstí také dobrá. Od nesmírné ochoty a dobré komunikace na začátku až po montáž. Dnes už máme okna tři roky a není s ničím problém.

Odpovědět

 

Re: Re: Zkušenost s okny Vekra

A.Louka | 22.09.2016 13:14:10

U nás taky celkem v pohodě, jen mě naštval jeden jejich dělník, ale to spíš z morálního hlesika… Chodil strašně často kouřit a další dva chlápci na to pak byli sami.. Tak to mě vadilo, ale jinak vlastně celá výměna byla dobrá, ale tohle jsem nepochopil…kvalita oken super… Uvidíme jak to bude v budoucnu.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Zkušenost s okny Vekra

Mirek | 29.03.2017 10:34:08

Dobrý den, mohl bych se zeptat jak dlouho okna od Vekry máte, víte co nedávno jsem se koukal na to, že u nás okna už taky začínají mít něco za sebou, tak bych asi do výměny co nejdřív rád zašel, myslím, že čím dřív se případně okna vymění…

Odpovědět

 

zkušenost Vekra

Marta | 20.01.2015 16:30:33

Jako majitelka oken této značky mám s nimi také zkušenosti, avšak prakticky nemám jim co bych vytkla, okna mám slouží dobře a to jsme je měnili již před osmi lety. Ohledně montáže byla situace podobná, dělníci odvedli při výměně slušnou práci a já bych je tedy pochválila.

Odpovědět

 

Re: zkušenost Vekra

JAN | 16.02.2016 12:22:09

také jsem s okny spokojený, nic méně já bych vytkl dlouhou čekací dobu, přece jen čekat na okna okolo měsíce, než se vyrobí, jednoduše jsem čekal, že okna budou doma rychleji, ale na druhou stranu kvalita je dobrá a dobře těsní.

Odpovědět

 

Okna Vekra

Alena | 30.03.2014 10:21:02

Zažila jsem co to je koupit si okna Vekra.Firma ohlásila nástup práce na 7 hodinu ráno ale někdo zapomněl naložit ty okna. Všichni odjeli pak zatelefonovali, že okna přivezou v 10 hodin, pak zatelefonovali, že okna přivezou ve 12 hodin. Okna byla přivezena ve 12,15 ale nebyli tu pracovníci na instalaci. Ti dorazili ve 14,30 byl pátek, spěchali. Rychle všechno rozmlátili okna nasadili a v 17,30 bylo hotovo. Jedná se o roubenku ve smlouvě je zcela jasně uvedeno úprava špalet – vyndání, zarovnání, zpětné zalištování. Špalety pracovníci nenávratně zničili. To zničení si nechali zaplatit v zálohové faktuře. Díky firmě okna Vekra strávím příští týden vyhledáváním soudního znalce a následným zpracováváním žaloby.

Odpovědět

 

Re: Okna Vekra zkušenosti

Majk | 27.04.2015 13:31:11

Od Vekry máme namontované okna přes půl roku a montáž bylo to co bych spíše vyzdvihl, protože montéři byli ochotní a montáž probíhala hladce. Taky jsem na tuhle montážní partu dostal doporučení. Tohle se vám může stát kdekoliv, že narazíte na nešikovného zaměstnance, je to zkrátka o lidech a ti jsou všude stejní. Jinak s okny spokojenost, nemám co vytknout.

Odpovědět

 

Re: Re: Okna Vekra zkušenosti

Tom | 13.06.2015 19:32:06

Nám Vekra montovala okna minulý měsíc a s průběhem zakázky jsem spokojen vše probíhalo velmi dobře. Cena oken nebyla tak vysoká jak jsem čekal. Montáž chlapi udělali pořádně, tímto děkuji za dobře odvedenou práci.

Odpovědět

 

Re: Re: Re: Okna Vekra zkušenosti

Monika | 25.09.2015 10:18:00

Firmu jsem si vybrali spíše podle dostupnosti prodejny, která je kousek od našeho domu. Okna máme teprve ve výrobě, ale zatím mám ze zakázky dobrý pocit. Na prodejně nám pomohli, poradili a doporučili okna přesně podle našich představ. Už teď můžu tuto firmu hodnotit kladně.

Odpovědět

 

Kontextová reklama

  • Schody na zakázku od českého výrobce

    Trepp-art vám nabízí dřevěné a ocelové schody a schodiště na zakázku. Máme za sebou téměř 20 let zkušeností a tisíce realizací po celé Evropě. Digitální zaměření po celé ČR je zdarma.
  • Dřevěné šperky a bytové dekorace

    Výrobky ze dřeva - dřevěné šperky, módní a bytové doplňky, velikonoční a vánočná dekorace. Široká nabídka produktů přímo od českého výrobce.
  • TERRAN – barevný svět střech

    Když se dokonalá směs barev a tvarů smíchá s téměř staletými výrobními zkušenostmi a technologiemi, vznikne nadčasový a moderní střešní systém. Naše společnost, která působí na trhu už několik generací, se vyznačuje neustálou snahou o inovaci a rozvoj našich služeb.
  • Tepelná čerpadla Mach – Chameleon

    Vysoce výkonná česká tepelná čerpadla Mach Chameleon. Servis a vzdálená správa přímo od výrobce s dlouholetou tradicí. Vývoj, výroba, instalace a servis tepelných čerpadel.
  • SYSTRA - žaluzie, rolety, markýzy

    Český výrobce stínící techniky - dodáváme venkovní žaluzie, screenové rolety, venkovní rolety, interiérové stínění, markýzy a slunolamy. Atypy jsou naše specialita.
  • Moderní rodinné domy ze zateplených tvárnic Durisol

    Zateplené tvárnice DURISOL mají řadu předností. Domy stavěné z tohoto systému jsou navíc moderní, promyšlené do posledního detailu a krásné. Prohlédněte si náš katalog RD!

Další články na téma Výrobky

Střešní krytiny Lindab …. výběr pro každého

Střešní krytiny Lindab …. výběr pro každého

Nabídka lehkých střešních krytin Lindab Rova představuje výběr od cenově dostupných až po luxusní varianty. Zákazník si tak může vybrat přesně tu krytinu, kterou požaduje a v cenové relaci, kterou si může dovolit a to vše od jedné firmy, s jednou zárukou a jistotou kvalitního servisu a podpory pro realizační firmy od okamžiku poptávky až po konečnou realizaci.

 
S teflonovou fólií na pečení je práce s těstem hračka

S teflonovou fólií na pečení je práce s těstem hračka

Pečení a vytváření nejrůznějších dobrot někoho baví a dělá to s radostí, pro někoho je pečení nezáživná kuchyňská práce. S teflonovou fólií na pečení od karlovarské společnosti BLEX máte zaručeno, že vás pečení skutečně začne bavit a těšit.

 
Beam Goes Green

Beam Goes Green

Firma EKOELEKTRO® má ve své bohaté nabídce centrálních vysavačů speciální edici Beam Goes Green. Tuto sestavu od firmy Electrolux tvoří centrální vysavač SC335LCD a kompletní vysávací sada Progression s regulací výkonu. Jde o absolutní špičku v oblasti centrálního vysávání.

 
Morphy Richards Intellichef – univerzální pomocník nahradí parní hrnec, gril i fritézu

Morphy Richards Intellichef – univerzální pomocník nahradí parní hrnec, gril i fritézu

Zápasíte s prostorem na kuchyňské lince nebo i v jejich úložných prostorách? Máme pro vás produkt, který pomůže řešit nejen tyto problémy. Navíc vám přináší univerzálního pomocníka při všech možných kulinářských experimentech.

 
Vestavné schránky pro stínící techniku od firmy HELLA

Vestavné schránky pro stínící techniku od firmy HELLA

Mnohá rozhodnutí by se měla udělat už při hrubé stavbě. Například otázka instalace schránek určených pro integraci stínící techniky. Výhodou vestavných schránek HELLA je, že se můžete až později svobodně rozhodnout, zda do schánky bude instalována roláda, venkovní žaluzie nebo textilní stínění. Ke stínícímu prvku lze přidat i síť proti hmyzu. Veškeré komponenty jsou integrovány přímo do zdiva.

 
Zplynovací kotle Atmos ušetří až 30 % paliva

Zplynovací kotle Atmos ušetří až 30 % paliva

Firma Vaše Topení zabývající se prodejem výrobků z oblasti vody, topení a plynu má ve své pestré nabídce zboží i zplynovací kotle Atmos na hnědé uhlí a dřevo. Ty oproti klasickým prohořívacím či odhořívacím kotlům přináší úsporu paliva ve výši 20 až 30%. Obsluha kotlů je snadná a také časově nenáročná.

 
Ozvučení rodinného domu, bytu, penzionu systémem MULTIROOM

Ozvučení rodinného domu, bytu, penzionu systémem MULTIROOM

Vážení čtenáři, rádi bychom vám představili kompletní řešení ozvučení typu multiroom pro rodinné domy, byty, kanceláře a penziony. Než začneme popisovat konkrétní vlastnosti konkrétního výrobku, řekněme si v bodech, co onen pojem „multiroom“ vlastně znamená.

 
Prémiové zahradními domky Biohort. Záruka 20 let? Samozřejmost!

Prémiové zahradními domky Biohort. Záruka 20 let? Samozřejmost!

Součástí našeho kvalitní bydlení je dostatek úložných prostor. Na nedostatek místa narážíme zejména při uskladnění venkovních předmětů, které bývají poměrně neskladné. Jsou jimi kola, lyže, sekačka na trávu gril, zahradní nábytek, nářadí, venkovní hračky, nafukovací bazén nebo třeba krbové dřevo. Potřebujeme je mít dobře uskladněné, ale zároveň po ruce, abychom je mohli podle potřeby používat.

 

Zpět na předchozí stránku

Náš tip

Žehlicí prkno a schůdky 2 v 1

Multifunkční žehlicí prkno JATA 848 E s vysokou stabilitou je vhodné do každé domácnosti. Model 2 v 1 je navíc vybaven schůdky - když právě nežehlíte, můžete schůdky využít pro snadné dosažení vyšších prostor v domácnosti. Schůdky mají protiskluzovou úpravu, a tak je jejich používání opravdu bezpečné, výšku 70 cm a nosnost 130 kg.

 

SEDACÍ A LEHACÍ VAK XXXL

Rozkládací křeslo XXXL je velice praktické, jedním pohybem se vak rozloží a můžete spát jako v peřinkách. Hodí se na příležitostné přespání neočekávané návštěvy, nebo jen tak k lenošení. Originální sedací vaky pro děti i dospělé nakupujte přímo u českého výrobce Relax-vaky.cz.

 

Hydromasážní a vířivé vany se světlem

Akce! Vybrané modely masážních a vířivých van za super ceny. Rádi relaxujete ve vaně po dlouhém a náročném dni? Právě pro Vás vyrábíme kvalitní vany vybavené jak hydromasáží, tak i jemnou AIR masáží. Česká výroba, prodloužená záruka, odborná montáž. Vše zajistíme.

 

MANŽELSKÁ POSTEL

Kvalitní manželská postel je zárukou ničím nerušeného spánku. Prohlédněte si nabídku našich manželských postelí.

 

Drtič, ve kterém se větev nezasekne

Elektrický válcový drtič Riwall RES 3044 B dokáže drtit větve až do průměru 44 mm. Díky zpětnému chodu snadno uvolní zaseknuté větve. Průhledný box na štěpky má 60 l.

 

Aku minipila GTA 26 SET

Šikovný pomocník i na vaši zahradu, aku minipila STIHL.

 

Olivová servírovací prkénka

Servírovací kuchyňská prkénka z olivového dřeva. Široký výběr prkének s  nádhernou kresbou dřeva. Ruční výroba z dílny italského řemeslníka. 

 

Reklama

Reklama

Nejčtenější z této rubriky

Dlažba DITON STONE

Dlažba DITON STONE

Také máte z betonové dlažby pocit, že je příliš strohá a esteticky málo zajímavá na to, aby dokázala vhodně doplnit okolí vašeho domu? To jste ale neviděli dlažbu DITON STONE, která je na první pohled k nerozeznání od přírodního kamene a dokonale jej imituje. S touto venkovní dlažbou získá okolí vašeho domu opravdu jedinečný vzhled.

 

Schody jedním tahem - Los Kachlos představuje unikátní schodový prvek Par-Ker

Schody jedním tahem - Los Kachlos představuje unikátní schodový prvek Par-Ker

Společnost Los Kachlos uvedla na český trh designovou novinku španělského původu – sérii schodovek Par-Ker, která představuje unikátní alternativu k dosud využívané schodové dlažbě. Její výjimečnost spočívá v tom, že schodovky nejsou lepeny z několika částí, ale skládány z jediného kusu materiálu.

 

Plastová okna VEKRA Design

Plastová okna VEKRA Design

Plastová okna vybírají zákazníci především s ohledem na úsporu energie a cenu oken, stále větší roli při výběru hraje také design. Vekra přichází na trh s produktem VEKRA Design, jde o plastová okna se špičkovými tepelněizolačními vlastnostmi ve stylovém oblém designu.

 

Detastop® a Detakryl protiplísňový® - přípravky, které hloubkově ničí plísně a řasy

Detastop® a Detakryl protiplísňový® - přípravky, které hloubkově ničí plísně a řasy

Chemické výrobní družstvo Detecha přináší nové malířské přípravky, DETASTOP® a DETAKRYL PROTIPLÍSŃOVÝ®, které hloubkově ničí plísně a řasy

 

Typový dům Eva

Typový dům Eva

Typový rodinný dům Eva nabízí 2 obytná podlaží. Na přízemní obytnou část domu je citlivě nalepena garáž, ze které pohodlně projdete do předsíně. Při předním pohledu je garáž do stavby opticky vklíněna dvěma navzájem provázanými lichoběžníky zastřešení, které je protaženo až nad vchodové dveře do domu. Při bočním levém pohledu pro změnu spatříme dominantní trojúhelník střechy domu a níže posazený trojúhelník střechy garáže.

 

Lightway Crystal – nová koncepce světlovodů

Lightway Crystal – nová koncepce světlovodů

Lightway Crystal 200 HP, 300 HP, 400 HP je zcela nová, unikátní kategorie v oboru světlovodů. Dokáže nahradit běžné světlovody průměru 300 – 500 mm. Při vývoji nové generace denního osvětlovacího přístroje spolupracovaly renomované, optické laboratoře a vědecká pracoviště technických univerzit.

 

Plachtová markýza Hella boom - novinka a hit letní sezóny

Plachtová markýza Hella boom - novinka a hit letní sezóny

Novinkou letní sezóny firmy Hella je moderní alternativa slunečníků, která spojuje stínící vlastnosti slunečníku s praktickým systémem ukotvení a moderním designem. Pro zastínění větší plochy je možné smontovat více markýz do jednoho stojanu. Jeho konstrukci s pružnými rameny je možné připevnit přímo na zeď nebo také do stojanu.

 

Odborníci doporučují kondenzační kotle Wolf

Odborníci doporučují kondenzační kotle Wolf

Pro zákazníka je často těžké orientovat se v nabídce vytápěcích systémů, produktů a značek. Proto s důvěrou spoléhá na názor a doporučení odborníků. Ti se dnes stále častěji přiklánějí na stranu kondenzačních kotlů jako té nejlepší volby. Navíc právě tady se často setkáte s doporučením kondenzačních kotlů tradičního německého výrobce značky Wolf.

 

Další z této rubriky

Detastop® a Detakryl protiplísňový® - přípravky, které hloubkově ničí plísně a řasy

Detastop® a Detakryl protiplísňový® - přípravky, které hloubkově ničí plísně a řasy

Chemické výrobní družstvo Detecha přináší nové malířské přípravky, DETASTOP® a DETAKRYL PROTIPLÍSŃOVÝ®, které hloubkově ničí plísně a řasy

 

Sada BEAM GOES GREEN za velice zajímavou cenu 20 490 Kč

Sada BEAM GOES GREEN za velice zajímavou cenu 20 490 Kč

Představujeme centrální vysavač pro 21. století s názvem BEAM PLATINUM, který je v současnosti absolutní špičkou v oblasti centrálního vysávání. Nová řada těchto výkonných a přitom velmi úsporných vysávacích jednotek využívá novou technologii SMCS (Sophisticated Monitoring and Control Systém), která umožňuje přímou aktivní komunikaci obsluhy s vysávací jednotkou.

 

Lightway Crystal – nová koncepce světlovodů

Lightway Crystal – nová koncepce světlovodů

Lightway Crystal 200 HP, 300 HP, 400 HP je zcela nová, unikátní kategorie v oboru světlovodů. Dokáže nahradit běžné světlovody průměru 300 – 500 mm. Při vývoji nové generace denního osvětlovacího přístroje spolupracovaly renomované, optické laboratoře a vědecká pracoviště technických univerzit.

 

Plastové okno padne všude!

Plastové okno padne všude!

Při výběru toho Vašeho plastového okna, si v dnešní době můžete vybrat ze spousty variant. A to nejen podle barvy, velikosti a ceny, ale také dle možností, kterými oplývají.

 

Sedací vaky KOALA

Sedací vaky KOALA

Pro letošní letní sezonu přichází na trh nový výrobek, který udělá radost a přinese pohodlí mnoha zájemcům. Jedná se o multifunkční vaky značky KOALA. Podobné výrobky se objevovaly i dříve, ale tentokrát jde o opravdový hit.

 

Kamna Thorma KIRUNA II osloví výkonem a cenou

Kamna Thorma KIRUNA II osloví výkonem a cenou

Zaujmou čistým a jednoduchým designem, mají vysokou účinnost a vytopí prostor až o velikosti 190 metrů kubických. Řeč je o krbových kamnech Thorma KIRUNA II. Tato kamna nyní nabízí firma Petr Vávra-krbová kamna.com za super cenu. Do vyprodání zásob je totiž nabízí se slevou 20 % a dopravou k zákazníkovi zdarma.

 

Jak správně na markýzy

Jak správně na markýzy

S přicházejícími teplými dny se rozbíhá sezóna montáží stínící techniky, jako jsou rolety, žaluzie a markýzy. Markýzy se stále více stávají nezbytným dekoračním, estetickým a hlavně účelným doplňkem pro domy nebo komerční prostory.

 

Dům IVETA je na Ostravsku nejoblíbenější

Dům IVETA je na Ostravsku nejoblíbenější

Stavíme somy na míru. U nás to znamená, že každý náš dům je originál a každý zákazník si svůj dům dotváří podle svých představ. Každý zájemce o výstavbu má k dispozici poradce, který mu zdarma a nezávazně poradí, jaký dům by byl vhodný na jeho pozemek, jak jej situovat, a přitom, aby dům splňoval představy zákazníka. Samozřejmostí je sledovat i cenovou relaci navrhovaných domů tak, aby vyhovovala zákazníkovi.

 

Partnerské weby

Reklama

Další zajímavé magazíny ...

Světadíly.cz

Světadíly

Portál do světa cestování. Každý den nové články, tipy na cesty, recenze, fotografie. Nabídka zájezdů a ubytování po cecelém světě

TureckoDovolená.eu

Dovolená v Turecku

Poznejte barvy a krásy Turecka s naším průvodcem pro cestovatele.

GolfovýMagazín.cz

Golfový magazín

Online golfové statistiky, rady a tipy pro zlepšení hry, objevte s námi kouzlo golfu!

Rudé-Moře.com

Rudé moře

Vše o rudém moři, fauna a flóra, oblíbená letoviska a potápěčské lokality.

ŘeckoZájezdy.cz

Řecko zájezdy

Stránky zaměřené na Řecko a řecké ostrovy. Zajímavé tipy a informace pro cestovatele.